مدت زمان اثر رپورتاژ آگهی و لینک فوتر/سایدبار

مدت زمان اثر رپورتاژ آگهی

اگر دارید این مقاله را می خوانید,قطعا تعدادی رپورتاژ خریداری کرده اید یا اینکه می خواهید این کار را انجام دهید و نمی دانید که دقیقا چه مدت طول می کشد تا این هزینه کردن ها به نتیجه برسد؟ خب جواب سوال شما همینجاست و ما امروز قصد داریم مدت زمان اثر رپورتاژ آگهی و اینکه چه عواملی بر سرعت آن تاثیر دارند را بررسی کنیم.پس تا آخر همراهمان باشید!

مدت زمان اثر رپورتاژ آگهی چقدر است؟

این مورد کاملا بستگی به کیفیت سایت مبدا دارد و اینکه ترافیک روزانه اش چقدر و آیا ارتباطی به سایت شما دارد یا خیر! اما به طور کلی این زمان بازه ای بین 1 هفته الی 3 ماه خواهد داشت که شما با روش های مختلف می توانید طول اثر را کمتر و کیفیت را بیشتر کنید که در ادامه توضیح خواهیم داد.

عوامل تاثیر گذار بر کیفیت رپورتاژ آگهی

همانطور که گفته شد,تمام رپورتاژها به یک اندازه قدرت ندارند و نمی توانید بگویید که کیفیت سایت زومیت با تکراتو برابر است! متاسفانه برای بسیاری از افراد و کسانی که آشنایی کاملی با سئو سایت ندارند,کمیت ارزش بیشتری نسبت به کیفیت دارد و تصور می کنند که با 10 تا لینک وبلاگی می توانند در نتایج جستجو به خوبی دیده شوند که این کاملا اشتباست.به شخصه خیلی این موارد را دیده ام که با 500 هزار تومان,بیش از 50 رپورتاژ خریداری می کنند و بعد از مدتی متوجه می شوند که نتایج سایت افت کرده است (یا حتی تغییری ایجاد نشده).به هر حال این موارد عبارتند از :

  • ترافیک سایت مبدا و اینکه در روز چه مقدار بازدید کننده واقعی دارد!
  • عمر سایت و بودجه خزشی که گوگل برای آن سایت در نظر گرفته است.
  • کیفیت محتواها و میزان اسپم بودن سایت که با یک نگاه کلی می توانید متوجه این مورد شوید.
  • قدرت دامنه که با توجه به معیارهای مختلف از جمله DA,DR رتبه بندی می شود (تمام ماجرا نیست).
  • میزان مرتبط بودن سایت مبدا با سایت شما که اهمیت بسیار بالایی دارد!
  • تعداد لینک های خروجی (OBL) سایت و اینکه بیش از حد به سایت های مختلف لینک نداده باشد.

افزایش قدرت رپورتاژ آگهی به شکل رایگان؟

زمانی که یک رپورتاژ باکیفیت و گران قیمت خریداری می کنید,بهتر است چندین وبلاگ در سرویس های مختلف از جمله بیان,بلاگفا,رزبلاگ و … بسازید و 2 متن متفاوت برای آنها بنویسید و سپس داخل وبلاگ ها قرار بدید.همچنین باید با انکر مرتبط به رپورتاژی خود لینک دهید و منتظر بمانید تا وبلاگ ها ایندکس شده و اثرشان شروع شود.برای افزایش سرعت ایندکس وبلاگ ها هم می توانید در سایت های مختلف به شکل کامنت یا پروفایلی لینک سازی کنید که به این روش “لینک سازی لایه ای” گفته می شود.در نظر داشته باشید که ممکن است این روش لینک سازی,قدرت خودش را بعد از 4 ماه نشان دهد!

لینک سازی لایه ای

دوستان عزیز باید مراقب باشید که با لینک سازی اشتباه یا خریدن بک لینک های فوتر/سایدبار به تعداد زیاد,سایت و کسب کار اینترنتی خودتان را نابود نکنید! چرا که موتور جستجو گوگل به سختی در حال مبارزه با روش های لینک سازی کلاه سیاه (اسپم) هست و اگر متوجه بشه که دارید با پول رتبه سایتتان را بالا میاورید,قطعا جریمه سنگینی برای شما در نظر خواهد گرفت که جبران کردن آن به نسبت زمان بر است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا